S1 |
Firmamıza ulaşılabilirlik, çalışma gün ve saatlerimiz hakkındaki memnuniyet düzeyiniz |
|
|
|
|
|
|
|
S2 |
Firma yetkililerimizin bildirimleriniz karşısında size karşı tutum ve davranışlarından memnuniyet düzeyiniz |
|
|
|
|
|
|
|
S3 |
Teknik hizmetler personelimizin tutum ve nezaketinden memnuniyet düzeyiniz |
|
|
|
|
|
|
|
S4 |
Teknik hizmetler personelimiz arızaya gereken zamanda müdahale etti mi? |
|
|
|
|
|
|
|
S5 |
Teknik hizmetler personelimiz arızayı tek seferde tespit etti mi? |
|
|
|
|
|
|
|
S6 |
Teknik hizmetler personelimizin arızayı gidermesi konusundaki yetkinliği sizi tatmin etti mi? |
|
|
|
|
|
|
|
S7 |
Teknik hizmetler personelimiz arıza hakkında ve arıza giderildikten sonra gerekli bilgilendirmeyi yaptı mı? |
|
|
|
|
|
|
|
S8 |
Teknik hizmetler peronelimiz sizin isteklerinize tam anlamıyla cevap verebildi mi? |
|
|
|
|
|
|
|
S9 |
Şikayetlerinizi firmamıza rahatlıkla iletebiliyor ve çözüm alabiliyor musunuz? |
|
|
|
|
|
|
|
S10 |
Anadolu Servis’i başkalarına tavsiye eder misiniz? |
|
|
|
|
|
|
|
S11 |
Anadolu Servis tarafından size sunulan servis hizmetinin geliştirilmesi için önerileriniz var mı? |
Evet |
|
Hayır |
|
|
|
Yukarıdaki soruya verdiğiniz yanıt “Evet” ise öneriniz? |
|