Çok Zayıf Kötü Vasat İyi Çok İyi Fikrim Yok Eğer herhangi bir soru için Çok Zayıf, Kötü veya Vasat yanıtı verildiyse sebebini öğrenebilir miyiz?
S1 Firmamıza ulaşılabilirlik, çalışma gün ve saatlerimiz hakkındaki memnuniyet düzeyiniz
S2 Firma yetkililerimizin bildirimleriniz karşısında size karşı tutum ve davranışlarından memnuniyet düzeyiniz
S3 Teknik hizmetler personelimizin tutum ve nezaketinden memnuniyet düzeyiniz
S4 Teknik hizmetler personelimiz arızaya gereken zamanda müdahale etti mi?
S5 Teknik hizmetler personelimiz arızayı tek seferde tespit etti mi?
S6 Teknik hizmetler personelimizin arızayı gidermesi konusundaki yetkinliği sizi tatmin etti mi?
S7 Teknik hizmetler personelimiz arıza hakkında ve arıza giderildikten sonra gerekli bilgilendirmeyi yaptı mı?
S8 Teknik hizmetler peronelimiz sizin isteklerinize tam anlamıyla cevap verebildi mi?
S9 Şikayetlerinizi firmamıza rahatlıkla iletebiliyor ve çözüm alabiliyor musunuz?
S10 Anadolu Servis’i başkalarına tavsiye eder misiniz?
S11 Anadolu Servis tarafından size sunulan servis hizmetinin geliştirilmesi için önerileriniz var mı? Evet Hayır
Yukarıdaki soruya verdiğiniz yanıt “Evet” ise öneriniz?

Not : Görüşleriniz bizim için önemlidir. Yanıtlarınız Anadolu Servis Yönetimi tarafından değerlendirilecektir.

Kurum ve Kişi
Ürün
Telefon
E-Mail
Tarih